Mobilni uređaji

Kina i Indija održavaju globalno tržište mobitela u životu

Kina i Indija su razlog zašto globalno tržište mobilnim telefonima još uvijek ostvaruje profit, navodi se u istraživanju firme Countrepoint Research.

Prema njima, tržište nije zabilježilo nikakav rast u broju prodanih jedinica, te je tako u drugom tromjesečju firma zabilježila 380 miliona prodanih smartfon uređaja, dok je u drugom tromjesječju taj broj iznosio 379,8 miliona.

Shobhit Srivastava, Counteropointov analitičar, kaže da su mali preprodavači u indiji započeli pripreme za Diwali – hinduistički festival svjetlosti, dok su njihove kineske kolege započele rane pripreme za Zlatnu sedmicu – polugodišnji praznik koji se slavi u kini od 2000. godine.

Oba ova praznika će se poklopiti sa sezonom praznika pred kraj godine, što će izvući i četvrto tromjesječje za proizviđače mobitela.

No druga tržišta nisu tako pozitivna. Uvođenjem sankcija protiv kineskog diva Huaweia, prodaja ova firme je opala u Europi i latinskoj americi i bliskom istoku.

Trgovinski rat između Kine i Amerike negativno se odrazio na Huawei, a što je korejski gigant Samsung prepoznao i debelo iskoristio.

Xiaomi je takođe povečao svoju prodaju zahvaljujuči ovom stanju sa Huaweijem.

Counterpoint je zabilježio i nevjerovatan rast Realmi brenda, kao i ulazak Tecnoa u top 10 svjetskih proizvođača.

LG i Motorola su zabilježili pad prodaje, kao i Nokia, koja je ispala iz top 10 proizvođača u svjetu.

Comment here

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial