Recenzije

Šta nam donosi novi Call of Duty: Modern Warfare

Prema dosadašnjim iskustvima pro gamera, najnoviji Call of Duty (CoD) nudi do sad najrealističniji prikaz upravljanja najmodernijim oružjima današnjice, od trzaja oružja, zanošenja cijevi prilikom rafalne paljbe, do dočaravanja efekata ranjavanja u zavisnisti od kalibra hica koji vas pogodi u tijelo.

Developeri su se dobro potrudili da prikažu što realističniji audio-vizuelni prikaz kako oružja, tako i emocionalnih evekata lika s kojim igrate, pa će tako vaš lik prilikom svako killa prolsaviti isti i spremno se vratiti u borbu u potrazi za drugom žrtvom.

S drugr strane, kada vas pogodi metak, inicijalni kontakt je bučan, postajete dezorjentisani i ponestaje vam daha. U slučaju da metak prozuji pored vas, zvuk ce se razlijegati kroz zrak kao što se u stvarnosti razliježe.CoD: Modern Warfare

Pogodci na koje smo svi navikli da budu bučni i karakteristično filmski su sada tupi a čahure koje padaju na tlo zvuče novčići koji se odbijaju od beton, sve u cilju dočaravanja što realističnijeg dojma stvarnog bojišta.

Pro gameri se definitivno slažu da će ove poboljšane animacije i audio simulacije privući do sad najveći broj igrača Activisionovoj perjanici.

No, igra nije bez svojih mana. Jedna od stvari koja je preslikana iz Battlefielda – mehanizacija, čini da igra ne bude po svačijem ukusu. Naime, davanjem više mjesta avionima, tenkovima i BTR-ovima učiniti će da se nekad i po 10 igrača odjednom nađu na vašoj kill listi, jer ste iz vašeg aviona bacili par granata na neprijateljsko utvrđenje gdje ste zatekli desetero njih kako bjesomučno brane svoju kvotu.

Teški bombarderi i lovci su, po mišljenju nekih, postali toliko superiorni, da im kontra-oružje ne može kontrirati na jednakom nivou.

Tipovi igre

„Gunfight“ je novi tip igre za CoD, gdje se timovi od po 2 igrača susreću u u rundama koje traju po 40 sekundi, u nadi da jedan tim eliminiše protivnike što prije. Ovdje nema regenerazije zdravstvenih poena i svaka runda je zasebna strateška mozgalica sa kutijama oružja koje se pojavljuju na nasumičnim mjestima na mapi i sadrže identican arsenal oružja za oba tima.

Mape su male, ali nude dovoljno prostora za sakriti se i pobjeći protivniku. One tjeraju igrače da koriste različita oružja, a ne samo da se drže par pušaka na koje su navikli, jer neke puške se ne mogu koristiti u određenim situacijame, te će dr opcije biti prikladnije.

„Cyber Attack“ je zamjenio „Search and Destroy“ tip igre koji dodaje dubinu pukoj eliminaciji protivnika tako što vam dijeli prioriteta između igranja radi ostvarenja krajnjeg cilja i oživljavanja saigrača.

Kampanja

Modern Warfare je zamišljena priča o bratu i sestri, Hadiru i Farahu, te o građanskom ratu za oslobađanje izmišljene zemlje Urzikstana, gdje žive naši protagonisti. Ona će vas držati proljubljene za PC ekrane cijelih 6 sati te će vaša tačka gledišta kroz većinu njihove priče biti članovi Price tima, Kyle Garrick i Alex (koji je CIA operativac, te stoga nema prezime).

Alex i Garrick imaju svoje karaktere, ali Farah je nesumnjivo glavni junak. Njene odluke pokreću zaplet naprijed dok kapetan Price i ostatak tima samo pomažu u njenoj misiji, što ih čini jednom simpatičnom improviziranom ratnom porodicom. Kampanja je najinteresantnija kada se fokusira na pojedinačne sukobe. Igra sadrži jako puno vojnog žargona kojim se govori preko satelitskih slika prije misija.

Kampanja sadrži elemente raznih misija s kojima je Call of Duty 4 postavio nove trendove.

Igrači će morati poštovato stroga pravila koja kažnjavaju pucanje na civile ili nenaoružane saradnike, koji se pojavljuju u nekoliko misija. Generalno, ubijstvo nevinog lika vratit će vas natrag na početnu tačku, ali Infinity Ward, studio koji je kreirao Modern Warfare, kaže da nevidljivi sistem pokušava utvrditi je li ubijstvo nevinog lika bila zaista nesreća, pa će vas pustiti da nastavite ako se ispostavi da je tako.

Comment here

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial